ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(2023. november 30. napjától hatályos)
- ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) szabályozzák Cselleng Laura Judit E.V. (nyilvántartási szám: 67848557-1-34, cím: 8653 Ádánd, Árpád utca 6/b.a, adószám: 67848557-1-34, a továbbiakban: „Szolgáltató”) által nyújtott és a www.neiszlaura.hu honlapján (a továbbiakban: „honlap”) részletezett szolgáltatások (a továbbiakban: „Szolgáltatás”, együttesen: „Szolgáltatások”) igénybevételének főbb feltételeit.
A Szolgáltatás vagy Szolgáltatások megrendelésével a Szolgáltató és a megrendelő (a továbbiakban: „Megrendelő”) között megbízási szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) jön létre.
A Szerződés tartalmát jelen ÁSZF, a honlapon kínált szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztató, a Szolgáltató egyénre szabott részletes ajánlata, és a vonatkozó jogszabályok határozzák meg.
A Szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek).
A Szerződés nyelve a magyar.
A Szolgáltatónak magatartási kódexe nincs.
A Megrendelő a Szolgáltató ajánlatának elfogadásával a jelen ÁSZF-ben foglaltakat is elfogadja.
A szolgáltató adatai:
Cselleng Laura Judit E.V.
nyilvántartási szám: 50849776
cím: 8653 Ádánd, Árpád utca 6/b.a,
adószám: 67848557-1-34
telefonszám: +36 (20) 232 2177
e-mail cím: laura@neiszlaura.hu
Tárhely szolgáltató adatai:
BlazeArts Kft. (forpsi)
cégjegyzékszáma: 01-09-389087
székhelye: 1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 39.
adószám: 12539833-2-43
telefonszám: +36 (1) 610 5506
e-mail: webmail.forpsi.hu
ÁSZF hatálya és módosítása
A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF jogszabályi keretek közötti módosítására. A Szolgáltató az aktuális módosításról rövid felhívás formájában tájékoztatja a Megrendelőket a honlapon.
- A SZOLGÁLTATÁS(OK) ÉS IGÉNYBEVÉTELÜK
Megrendelő az alábbi Szolgáltatásokat tudja igénybe venni:
- Lámpaláz-szelídítés
- Group Coaching
- Előadói coacing
A Szerződés létrejöttével a Szolgáltató a megbízást elfogadja, és vállalja, hogy a Megrendelővel előzetesen egyeztetett időpontokban rendelkezésre áll és az adott Szolgáltatásnak megfelelő foglakozás(oka)t tart, előre egyeztett és általa biztosított helyszínen vagy online.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem valamely eredmény elérésére, valamely gazdasági vagy egyéb cél elérésére vállal kötelezettséget, hanem feladata meghatározott szakmai tanácsadási szolgáltatás a Szolgáltatótól elvárható gondossággal és szakértelemmel való nyújtása. A Szerződés eredménykötelemet nem keletkeztet a Felek között.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatásokat nagykorú, mentálisan egészséges természetes személyek tudják igénybe venni, akik szellemi teljesítőképességük birtokában vannak és képesek felelősségteljes saját döntést hozni.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások nem minősülnek egészségügyi ellátásnak, nem helyettesítik az esetleges egy egészségügyi ellátását így különösen de nem kizárólag pszichológiai vagy pszichiátriai ellátást.
A Szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztatás, a szerződéskötés folyamata
A Szolgáltató a honlapon tájékoztatást ad az elérhető Szolgáltatásairól és az együttműködés lépéseiről.
A Megrendelő a honlapon keresztül – a több úton is elérhető – „Kapcsolat” felület útján, e-mailben, telefonon illetve adott esetben személyesen tudja felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval. A kapcsolatfelvétel során van lehetőség arra, hogy a Megrendelő az adott Szolgáltatásra ajánlatot kérjen a Szolgáltatótól. A kapcsolatfelvétel akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a megkeresést akár elektronikusan, akár egyéb úton visszaigazolja a Megrendelő felé. A kapcsolatfelvétel útján közölt ajánlatkérés helyességéért, teljeskörűségéért a Megrendelő felelős.
A Szolgáltató vállalja, hogy a kapcsolatfelvételt követő 5 (öt) munkapon belül e-mailben a megjelölt Szolgáltatás tekintetében részletes ajánlatot (a továbbiakban: „Ajánlat”) ad a Megrendelőnek. Az Ajánlatban feltüntetésre kerül az adott Szolgáltatás időpontja vagy időpontjai, a díja, fizetési feltételek, a teljesítésének a helyszíne, vagy hogy online módon kerül teljesítésre, ez esetben az online elérhetőség technikai paraméterei.
Megrendelő az Ajánlatot legalább e-mailben köteles elfogadni és visszaigazolni legkésőbb az e-mail elküldésétől számított 5 napon belül. A Szerződés a felek között az Ajánlat Megrendelő által történő elfogadásával, azaz az Ajánlatot elfogadó visszaigazoló e-mail megküldésével jön létre.
Díjazás
Megrendelő az igénybe vett Szolgáltatás(ok)ért a Szolgáltató részére díjat köteles fizetni.
A Szolgáltatás díja az adott szolgáltatás leírásánál feltüntetett díj vagy az egyedi személyre szabott ajánlatban feltüntetett díj.
Az egyes Szolgáltatások díja forintban (Ft/HUF) kerül meghatározásra, alanyi adómentes összeg.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy az Ajánlatban közölt díj 50%-a (díjelőleg) a Szerződés létrejöttével egyidőben esedékes. Ezen rendelkezéstől a felek a Szolgáltató által közölt Ajánlatban eltérhetnek.
Szolgáltató a díjelőlegről illetve a díjról a számláját e-mailben küldi meg a Megrendelőnek.
A fizetés módja – a felek eltérő megállapodása kivételével – banki átutalás a Szolgáltató által kibocsátott számlában foglaltak szerint.
Megrendelő a Szolgáltató által kiállított számlát a számlában foglaltak szerint köteles teljesíteni. A számla késedelmes teljesítése esetén Szolgáltató a Ptk. szerinti késedelmi kamat felszámítására jogosult.
Szolgáltató a díjról kiállított számlájával egy időben jogosult továbbszámlázni azokat az elszámolási időszakban nála felmerült, a díj részét nem képező, esetlegesen felmerülő költségeket is. Ezen esetleges költségek felmerülését megelőzően a Szolgáltató legalább e-mailben egyeztet Megrendelővel.
Az egyes Szolgáltatások díja megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egyes Szolgáltatásaira árengedményt, akciót, kedvezményt, illetve kupont biztosítson (a továbbiakban együttesen: „Kedvezmény”).
Az egyes Kedvezmények egymással nem vonhatók össze, utólag nem lehet őket igénybe venni, és adott Szolgáltatásra a jövőben biztosított Kedvezmény esetén a Szolgáltatást igénybe vevőnek kompenzáció nem jár, azaz a Megrendelő az egyedi ajánlatban szereplő díj ellenében tudja igénybe venni az adott Szolgáltatást.
A Kedvezményekről a Szolgáltató hírlevélben ad tájékoztatást.
Hibás ár
Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy a közölt adatok, díjak a lehető legpontosabbak legyenek. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás díj kerül feltüntetésre vagy közlésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, becsült díjtól jelentősen eltérő, hibás díjra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást a hibás díjon nyújtani, hanem felajánlhatja a helyes díjon történő szolgáltatást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat a szolgáltatás igénybevételének szándékától.
Hibás adatok közlése
A Szolgáltatásra vonatozó ajánlat elfogadásával a Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a Megrendelő hibás, pontatlan tájékoztatásából eredő minden kárát és költségét a Megrendelőre hárítani. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége akadályozhatja a visszaigazolás kézbesítését, ami gátolhatja a szerződés létrejöttét.
- FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy mindazon körülményekről, melyek a Szolgáltatások sikeres teljesítéséhez szükségesek, előzetesen, majd folyamatosan, megfelelő időben és terjedelemben, legalább e-mailben teljes körű információkat ad Szolgáltatónak.
Szolgáltató a Szerződés létrejöttével kijelenti, hogy rendelkezik az általa elvállalt Szolgáltatások elvégzéséhez szükséges szakmai felkészültséggel. Szolgáltató a tevékenységét az általánosan elfogadott szakmai elveknek megfelelően a Megrendelő jogos érdekeinek érvényesítését elősegítve hatékonyan fogja nyújtani.
A Szerződés teljesítése során a felek a jóhiszeműség és a tisztesség követelményeinek megfelelően, kölcsönösen együttműködve kötelesek eljárni, figyelemmel kell lenniük egymás jogos érdekeire. Felek haladéktalanul kötelesek értesíteni egymást, minden olyan eseményről és körülményről, amely a szerződésben foglalt kötelezettségeik teljesítését megnehezítené, vagy veszélyeztetné.
Felek kötelesek haladéktalanul egymás tudomására hozni azokat az információkat, tényeket, körülményeket, amelyek a szerződésszerű teljesítést akadályozzák, vagy korlátozzák.
- HÍRLEVÉL
A Megrendelő a regisztráció során vagy regisztráció nélküli vásárlás esetén az adatok megadásakor engedélyezheti hírlevél küldést. A hírlevél szolgáltatást igénybe a hírlevélre történő feliratkozással előzetes, önkéntes és kifejezett hozzájárulását adja, ahhoz, hogy az általa megadott e-mail címére a Szolgáltató a szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást tartalmazó hírlevelet küldjön, továbbá hogy az e-mail címét a hírlevél szolgáltatásnyújtása céljából kezelje. Amennyiben az érdeklődő vagy Megrendelő a továbbiakban nem kívánja a hírlevél szolgáltatást igénybe venni, úgy a Szolgáltatónak küldött e-mail üzenetben kérheti az által megadott e-mail hírlevél listáról való törlését, vagy a hírlevélben szereplő leiratkozás linken keresztül leiratkozhat.
- LEMONDÁS
Megrendelő a Szolgáltatást annak teljesítése megkezdése előtt legalább 5 (öt) nappal mondhatja le legalább e-mailben. Ez esetben a Szolgáltatás díja visszatérítésre kerül. Az 5 (öt) napon belül történő lemondás esetén a Szolgáltatás díjának visszafizetésére nincs lehetőség, a befizetett díj újabb Szolgáltatásra használható fel.
Amennyiben a Szolgáltatás több napból áll, és a Megrendelő egy adott napon nem jelenik meg, úgy a díj visszafizetésére, felhasználására, csökkentésére nincs lehetőség.
Szolgáltató fenntartja annak jogát, hogy betegség, vagy elháríthatatlan akadályok esetén, az adott Szolgáltatás teljesítését lemondja, a már kifizetett díj teljes összegének megtérítése mellett vagy új időpontban történő teljesítés mellett.
- SZERZŐDÉS TARTAMA
A Szerződés határozott tartamú, annak létrejöttétől a díjjal történő elszámolás napjáig kötik meg a felek. A határozott idejű Szerződés rendes felmondással nem szüntethető meg.
- ELÁLLÁSI ÉS FELMONDÁSI JOG
A kizárólag a fogyasztó Megrendelőt a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) alapján a Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül – indokolás nélküli – elállási jog illeti meg feltéve, ha a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását 14 napon belül nem kezdi meg.
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy (Polgári Törvénykönyvről szóló 2023. évi V. törvény – „Ptk.”- 8:1 § (1) bekezdés 3. pont).
Amennyiben a Szolgáltató a szolgáltatást a Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül megkezdi, úgy a fogyasztó Megrendelő a Szerződést felmondhatja. Ez esetben a már teljesített szolgáltatások ellenértéke nem jár vissza a fogyasztó Megrendelőnek.
- HIBÁS TELJESÍTÉS, SZAVATOSSÁG
Hibás teljesítés
A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a Szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Megrendelő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Kellékszavatosság
Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben a Ptk. alapján.
Megrendelőt a kellékszavatossági igény alapján az alábbi jogok illetik meg: kérheti a termék (szolgáltatás) kijavítását vagy kicserélését kivéve, ha termék kijavítása vagy kicserélése lehetetlen, vagy ha a kijavítás vagy kicserélés a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági jog teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletkötelezettséget eredményezne.
Amennyiben a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta vagy ezeknek nem tud eleget tenni vagy a Megrendelő kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt a Megrendelő árleszállítást kérhet, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől elállhat.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról a másikra is áttérhet, azonban az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Megrendelő a hibát a hiba felfedezése után késedelem nélkül, amennyiben a Megrendelő fogyasztó, úgy legkésőbben a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül köteles közölni a Szolgáltatóval.
A kellékszavatossági igény általános elévülési ideje egy (1) év, azonban amennyiben a Megrendelő fogyasztó, úgy a kellékszavatosság elévülési ideje két (2) év, azaz a szerződés teljesítésétől számított két (2) év elteltével a fogyasztó Megrendelő nem érvényesíthet kellékszavatossági igényt a Szolgáltatóval szemben.
Amennyiben a fogyasztó Megrendelő a kellékszavatossági igényét a Szerződés teljesítésétől számított hat (6) hónapon belül érvényesíti, úgy a hiba közlésén illetve annak igazolásán kívül, hogy a szolgáltatást a Szolgáltatótól vásárolta nincs további bizonyítási kötelezettsége. Amennyiben a fogyasztó Megrendelő a kellékszavatossági igényét a Szerződés teljesítésétől számított hat (6) hónap elteltével érvényesíti, úgy köteles bizonyítani azt, hogy a termék hibája már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- JOGÉRVÉNYESÍTÉS
Panaszkezelés
Megrendelő a Szolgáltatóval szemben fogyasztói panasszal élhet a Szolgáltató megjelölt elérhetőségein keresztül.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésére:
- panasztétel a fogyasztó Megrendelő lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságoknál. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról;
- békéltető testület: a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A békéltető testület eljárás megindításának feltétele, hogy a Megrendelő és a Szolgáltató közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul.
- A békéltető testülethez benyújtott kérelemnek tartalmaznia kell:
- a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
- a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
- a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
- a testület döntésére irányuló indítványt,
- a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2186
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: www.bekeltet.bkik.hu
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523 E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; Honlap: www.bacsbekeltetes.hu |
Békés Megyei Békéltető Testület Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszám: 06-66-324-976 E-mail: bekeltetes@bmkik.hu |
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870 E-mail: bekeltetes@bokik.hu |
Csongrád Megyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszám: 06-62-554-250/118 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu |
Fejér Megyei Békéltető Testület Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszám:06-22-510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu |
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszám: 06-96-520-217 E-mail: bekelteto.testulet@gymskik.hu |
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszám: 06-52-500-710 E-mail: bekelteto@hbkik.hu |
Heves Megyei Békéltető Testület Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15. Telefonszám: 06-36-429-612 E-mail: hkik@hkik.hu |
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszám: 06 20 373 2570 E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu |
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszám: 06-34-513-012 E-mail: bekeltetes@kemkik.hu |
Nógrád Megyei Békéltető Testület Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A. Telefonszám: 06-32-520-860 E-mail: nkik@nkik.hu |
Pest Megyei Békéltető Testület Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331. Telefonszám: 06-1-269-0703 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. E-mail: info@baranyabekeltetes.hu Telefon: +36 72 507 154 |
Somogy Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6. Telefonszám: 06-82-501-000 E-mail: skik@skik.hu |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszám: 06-42-420 E-mail: bekelteto@szabkam.hu |
Tolna Megyei Békéltető Testület Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet Telefonszám: 06-74-411-661 Fax: 06-74-411-456 E-mail: kamara@tmkik.hu |
Vas Megyei Békéltető Testület Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszám: 06-94-312-356 E-mail: pergel.bea@vmkik.hu |
Veszprém Megyei Békéltető Testület Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116. Telefonszám: 06-88-814-121 E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu |
Zala Megyei Békéltető Testület Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. Telefonszám: 06-92-550-513 Fax: 06-92-550-525 E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu |
|
- SZERZŐI JOGI RENDELKEZÉSEK
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a honlap szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a honlapon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A honlapról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a www.neiszlaura.hu honlapra történő hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogosult: Cselleng Laura Éva. A honlap látogatói és/vagy a Megrendelő tudomásul veszi, hogy szerzői jogi jogsértés esetén a Szolgáltató jogsértésenként 1.500.000,- Ft kötbérre tarthat igényt illetve a jogsértéssel felmerült valamennyi igényét bírósági úton érvényesítheti.
- VIS MAIOR
A Szolgáltató jogosult az adott Szolgáltatás nyújtására új időpontot adni ha Szolgáltató az adott Szolgáltatás teljesítésében akadályoztatva van (pl. betegség és egyé vis maior esemény, háború, lázadás, terrorcselekmény vagy annak fenyegetése, sztrájk vagy sztrájknak nem minősülő megmozdulás, behozatali vagy kiviteli embargó, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekezdési zavar/akadályozás, járvány, hatósági, katonai vagy rendfenntartói rendelkezés, utasítás vagy aktus, vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály) vagy csoportos szolgáltatás esetén a jelentkezők száma nem éri el a meghirdetett minimumot. Az adott Szolgáltatás elmaradásáról a Szolgáltató haladéktalanul értesíti a Megrendelőt feltéve, ha a vis maior esemény ebben nem gátolja meg. Ez esetben a Szolgáltató a szolgáltatás díját a vis maior esemény bekövetkezésétől számított 15 napon belül – amennyiben a vis maior esemény ebben nem gátolja meg – visszautalja vagy új időpontot biztosít a Megrendelőnek.
- ADATKEZELÉS
A Szolgáltató a személyes és egyéb adatok megismerése és kezelése során a honlapon közzétett az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint jár el.
- ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Felek megállapodnak abban, hogy az egymáshoz intézett írásbeli nyilatkozataikat, amelyeket tértivevényes levélpostai küldeményként – a jelen címekre – szabályszerűen postára adtak, a postára adást követő 8. (nyolcadik) munkanapon a másik féllel közöltnek, részére kézbesítettnek kell tekinteni akkor is, ha a küldemény ténylegesen kézbesíthető nem volt, vagy azokról a másik fél nem szerzett tudomást. Felek rögzítik, hogy – ahol a jelen ÁSZF máshogy nem rendelkezik – az e-mailben megküldött üzeneteiket az e-mail feladó általi elküldésének napját követő napon kézbesítettnek tekintik. Felek rögzítik, hogy jelen Szerződés szerint e-mailben megtehető közléseket írásbeli közléseknek tekintik.
Felek arra törekednek, hogy a jelen Szerződésben foglalt jogviszonyukkal kapcsolatban esetlegesen felmerült vitás kérdéseket jóhiszeműen egymás között ésszerű és rövid időn belül rendezzék.
A jelen ÁSZF-re a vonatkozó magyar jog szabályai az irányadók és alkalmazandók.
_______, 2023. november
Cselleng Laura Judit E.V.